20. května 2016

ARMY GREEN NAILS

Oblíbená "army green" barva je už delší dobu v kurzu a tak jsem trochu nechápala, proč ještě žádná drogérková značka nepřišla s takovým odstínem laku na nehty. Trochu jsem tedy pátrala, kde bych si tento odstín mohla koupit a našla lak od OPI, odstín s poněkud zvláštním názvem Uh-Oh Roll Down The Window. Ale...v Douglasu tenhle odstín vůbec nebyl ani u nás, ani v Budapešti, z prvního e-shopu, kde jsem si ho objednávala, mi ho nakonec vyprodali a zachránila mě až Galaxie přání, ale v tuto chvíli už je opět vyprodáno. Zatím jsem ráda, že jsem ještě nepotkala slečnu, která by takový odstín na nehtech měla, ale není to jen otázka času? :-)


džíska - Bershka, tričko - Lindex, taška F&F, kalhoty - Topshop, boty - Gate



Jak se tato barva líbí vám? 
Krásný víkend!

2 komentáře:

  1. To je skvělá barva! A musím uznat, že jsem jí zatím u nikoho neviděla :)
    http://hollychicc.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Super, moc ti to sluší a máš nádherný vlasy! :)

    OdpovědětVymazat