8. května 2016

8.5. | RANDOM

Krásnou neděli! Poslední dobou mám problémy se spaním a dnes mě opět vytáhly z postele v sedm ráno, takže jsem si udělala smoothie, neodolala čokoládě (celé tabulce!!), kterou jsem včera dostala a za chvíli si udělám po dlouhé době kávu. Dnešek bude zřejmě krásný a slunečný, z čehož mám radost a těším se ven. Tento víkend mám rodinný, takže i dnes se chystám za rodinou a celý den zase uteče jako voda. Dnešní random článek je jako vždy plný jídla, protože toho opět bylo v poslední době víc než dost.


překvapení v Zaře - krásná vůně
do Starbucks hlavně na čaj

Stará Kuželna
Opava



burrito ve Spice Box už nikdy více, ale za to polévky mají výborné
 

portobello burger v Opavě - restaurace U Tiskárny
skvělá melounová limonáda
snídaně v La Petite Conversation
trend odhalených ramen a takový boho-chic styl se mi moc líbí
portobello burger v oblíbeném Hogo Fogo
poprvé zkouším Šufánka
nové bistro v Ostravě - Moss
ideální pátek

nejlepší brunch v COKAFE
po dlouhé době jsem konečně sehnala tento odstín laku na nehty

 Krásnou neděli! 

Žádné komentáře:

Okomentovat